fredag 9 oktober 2015

Shopping i Täby Centrum

Igår var jag i Täby centrum med en av mina underbara vänner. Behövde köpa en gravidjacka och nya grsvidjeans, magen växer så den knakar, undrar vad som växer därinne egentligen, har gått upp 7 kilo och är i v18 men det ser ut som jag är längre gången. 

Idag känner jag att kroppen behöver vila, igår när jag kom hem kunde jag inget annat än ligga i soffan, foglossning och kroppen övade sig inför förlossningen som är vanligt från nu och fram till det är dags att föda. har inte gjort många knop idag inte, sett ett avsnitt av "one born every minute" och gråtit i kapp med föräldrarna. 




1 kommentar:

  1. Jättesnygg jacka! Du är så fin i din goa mage. :) Jag hade en grym foglossning när jag väntade Anastacia men jag fick Akupunktur av min Barnmorska och det fungerade alldeles utmärkt.

    Önskar dig en suverän dag!

    You Rock!!!

    http://klokegard.se

    SvaraRadera