söndag 11 oktober 2015

Köpte Babygym idag

Söndag, ligger i soffan och känner hur "bulan" håller igång. Det är mysigt tycker jag, en häftig känsla att veta att det växer ett litet liv inom mig. Min sambos och mitt kärleksbarn, är så nyfiken på vem som är därinne. 

Vaknar varje morgon med huvudvärk, illamående som vanligt. Tyvärr tillhör jag nog den kategorin av gravida som får ha illamående fram till det är dags att föda. 

Idag vet jag inte än vad som händer, det beror lite på vissa omständigheter jag inte kan göra så mycket åt. Önskar jag kunde påverka vissa saker mer men tyvärr kan jag inte det. Har lärt mig att saker jag inte kan påverka är det ingen idé att lägga energi på, ibland är det svårt att ändå inte lägga energi på dessa saker.

Igår köpte vi ett Babygym på loppis för 20 kr. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar