söndag 18 oktober 2015

Pulledpork i lergryta, mums

Idag gjorde jag och min sambo långkok, pulled pork i lergryta. Mums- vilken god middag det blev framåt kvällskvisten. Vi passade på att under dagen åka hem till en av mina bästa vänner och hennes familj för fika och lite prat. Var alldeles för länge sedan vi sågs. Det blir tyvärr så ibland när alla har fullt upp och inte orken eller tiden finns.

Har haft rejäl foglossning idag till och från men men det går ändå, bara att så ut. Illamåendet finns där hela tiden, kan slå till närsomhelst, utan förvarning, men man vänjer sig även med det och jag är positiv och inte den som klagar. Även om jag nog ibland kanske skulle behöva. Jag är som person sådan att i allt som sker hittar jag det positiva och roliga och gör något bra utav det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar